Směnový deník
Agenda "směnového deníku" umožňuje chronologickou evidenci událostí spolu s plánovanými úkony během směny. Tato agenda je přizpůsobena tak, že příslušné směně a odpovídajícím zaměstnancům (vedoucímu směny, operátorům, jeřábníkovi, ...) poskytuje informace o tom, co se bude dít a co mají v dané chvíli vykonat.
Systém generuje podle připraveného plánu jednotlivé pokyny pro obsluhu. Každému
záznamu může být připojen libovolný dokument nebo odkaz.
Ve směnovém deníku jsou evidovány provozní zkoušky, které musí obsluha podle automaticky
generovaného plánu provádět. Výstupy jsou akceptovány dozorovými orgány.
Úkoly
V agendě úkolů vidí uživatelé (zejména THP, ale i provozní zaměstnanci - dle definovaných
oprávnění) firemní úkoly. Je možné definovat periodické úkoly, které se automaticky
plánují.
Informace
V informacích se shromažďují všechny
pokyny, sdělení a směrnice. Každý zaměstnanec,
kterému je informace zobrazena
explicitně potvrzuje přečtení. Výhodou oproti e-mailu
je, že informace určené více
zaměstnancům se zveřejňují pouze jednou a každý sám
za sebe pouze potvrzuje čtení. V
dané chvíli je přehledně jasné, kdo již pokyn/směrnici/nařízení
četl a kdo ne. Informace mohou mít
omezenou platnost a samy se zneplatňují.
Dokumentace a odkazy
Všechny agendy mohou obsahovat odkazy na dokumenty, které jsou hromadně zahrnuty
v modulu "Dokumentů a odkazů". Sdílené dokumenty lze spravovat v režimu Check-In/Check-Out.
další moduly - > (správa a údržba majetku ★, registr, SAP, Outlook, Google Calendar, Webové služby...)